Η Logo στην εκπαίδευση: Μια κοινότητα πρακτικής και μάθησης

Μαθαίνω - Κατασκευάζω - Συνεργάζομαι - Επικοινωνώ

Στη συζήτηση αυτή μπορείτε να καταθέσετε την εργασία σας.

Μπορείτε ακόμα να καταθέσετε αρχικές εκδόσεις της εργασίας σας, να αλληλεπιδράσετε και να δώσετε/πάρετε ανατροφοδότηση προκειμένου να προχωρήσετε σε πιθανές βελτιώσεις πριν την κατάθεση της τελικής έκδοσης της εργασίας σας.

Προσοχή! η τελική έκδοση της εργασίας σας θα πρέπει να κατατεθεί α)στην συζήτηση αυτή και β)στην πλατφόρμα του eclass στο φάκελο Εργασίες μαθήματος -->Τελική εργασία - Ομάδα “Logo”.

Προβολές: 101

Απαντήσεις σε αυτή τη συζήτηση

Με μια πρώτη ματιά, προτείνω 

α) να αναρτήσετε το project που φτιάξατε στο Scratch για να το δουλέψουμε στην πράξη. Μπορείτε ακόμα να επισκεφτείτε την κοινότητα του Scratch http://scratch.mit.edu/ , να αναζητήσετε σχετικά projects και να αναρτήσετε το δικό σας (αν δεν το έχετε ήδη κάνει) και να μας δώσετε το link. 

β) σχετικά με το κείμενο να προσθέσετε/ξεχωρίσετε το σχέδιο μαθήματος, να προσθέσετε το φύλλο απαντήσεων, να κάνετε ορθογραφικό, συντακτικό έλεγχο, να διορθώσετε τυχόν αβλεψίες ή/και λάθη, να προσθέσετε βιβλιογραφία.

Καλησπέρα,

 

Επισυνάπτω την εργασία της ομάδας μας. Στο zip περιλαμβάνεται και ο κώδικας Scratch που υλοποιήσαμε.

Συνημμένα:
Καλησπέρα,
επισυνάπτω την τελική μορφή της εργασίας μαζί με τα πρότζεκτ που δημιουργήθηκαν στο Scratch.
Συνημμένα:

Καλησπέρα,

 

επισυνάπτουμε τα αρχεία της ομάδας μας καθώς και τους μικρόκοσμους που κατασκευάσαμε/τροποποιήσαμε.

Συνημμένα:
Ορίστε και η άσκηση της δικιάς μας ομάδας.
Συνημμένα:
Καλησπέρα. Παραθέτω κι εγώ την εργασία της ομάδας μου. Με το συνεργάτη μου δημιουργήσαμε ένα βοηθητικό εγχειρίδιο για τις δομές δεδομένων καθώς και τις υλοποιήσεις στο Scratch πάνω στη θεωρία τους. Δημιουργήσαμε επίσης 2 φυλλάδια των 10 ασκήσεων, βασιζόμενες στη θεωρία, για τους μαθητές, από τους οποίους ζητείται η υλοποίηση σε ψευδογλώσσα και σε Scratch. Για τις ασκήσεις αυτές παρέχονται τόσο η λύση αλγοριθμικά σε ψευδογλώσσα, όσο και οι εφαρμογές τους στο Scratch για την καλύτερη κατανόησή τους από το μαθητή.
Συνημμένα:

Καλησπέρα. Απ ότι φαίνεται δεν ήταν και πολλοί που κατέθεσαν την εργασία στην επαναληπτική περίοδο...

Επισυνάπτω την δικιά μας.

 

Αμπατζής Ευάγγελος    1115200600036

Κουμούτσος Γρηγόρης   1115200600107

Ζάγκας Θωμάς             1115200700302

Συνημμένα:

RSS

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Είστε νέο μέλος στο δίκτυο;

Σας προτείνουμε να προχωρήσετε στα παρακάτω:

1. Συμπλήρωση του προφίλ σας. Παρακαλούμε κάθε μέλος να προσθέσει φωτογραφία στο προφίλ του/της ή στο "Η σελίδα μου", αλλά και να συμπληρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία σε αυτά, για να γνωριστούμε καλύτερα.

2. Προσθήκη φωτογραφιών.

3. Προσθήκη βίντεο.

4. Συμμετοχή σε μια ή περισσότερες ομάδα/ες του ενδιαφέροντός σας.

5. Συμμετοχή σε μια ή περισσότερες συζήτηση/εις του ενδιαφέροντός σας.

6. Συμμετοχή στη συζήτηση Γνωριμία μελών δικτύου για να γνωριστούμε καλύτερα.

7. Προσθήκη συζήτησης/σεων του ενδιαφέροντός σας (αν δεν υπάρχει/ουν ήδη).
Παρακαλούμε, η εκκίνηση νέων εξειδικευμένων συζητήσεων, να μην γίνεται στο φόρουμ των γενικών συζητήσεων, αλλά στο φόρουμ της αντίστοιχης ομάδας. Πχ για ένα θέμα σχετικό με Η Logo στο Δημοτικό, η συζήτηση θα πρέπει να εκκινηθεί στο φόρουμ της ομάδας αυτής. Αν δεν υπάρχει αντίστοιχη ομάδα και νομίζετε ότι πρέπει να δημιουργηθεί, προχωρήστε στη δημιουργία της!

8. Προσθήκη καταχώρισης/εων ιστολογίου.

9. Προσθήκη ομάδας/ων του ενδιαφέροντός σας (αν δεν υπάρχει/ουν ήδη).
Για επισημάνσεις, απορίες, ερωτήσεις, πληροφορίες επικοινωνήστε με την Κατερίνα Γλέζου.

© 2024   Created by Κατερίνα Γλέζου.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης