Η Logo στην εκπαίδευση: Μια κοινότητα πρακτικής και μάθησης

Μαθαίνω - Κατασκευάζω - Συνεργάζομαι - Επικοινωνώ

Οι διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες για συνεργασία και ανταλλαγή απόψεων και υλικού μεταξύ των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα που αφορούν στη διδασκαλία της Logo και την παιδαγωγική αξιοποίηση Logo-like περιβαλλόντων μας οδήγησαν στη δημιουργία του κοινωνικού δικτύου Η Logo στην εκπαίδευση: Μια κοινότητα πρακτικής και μάθησης (http://logogreekworld.ning.com/).
Το ζητούμενο είναι να λειτουργήσει το δίκτυο ως βήμα διαλόγου και αλληλοϋποστήριξης των μάχιμων/μαχόμενων εκπαιδευτικών στην προσπάθεια αναβάθμισης της διδακτικής-μαθησιακής διαδικασίας.
Το δίκτυο αυτό είναι το πρώτο δίκτυο που αναπτύσσω, ξεκινά από μηδενική βάση και επομένως χαρακτηρίζεται από απειρία στην ανάπτυξη κοινωνικών δικτύων.
Η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου θα εξαρτηθεί από τη δική σας ενεργό συμμετοχή και πολύτιμη συνεισφορά.
Απόψεις, προτάσεις, εμπειρίες, εργαλεία και πρακτικές σχετικά με την ανάπτυξη του δικτύου μας είναι απαραίτητες στην κατεύθυνση βελτίωσης, αποφυγής λαθών, οικονομίας χρόνου.

Προβολές: 105

Απάντηση σε αυτό

Απαντήσεις σε αυτή τη συζήτηση

Το δίκτυο αναπτύσσεται βάση των προτάσεων σας. Ένα απτό παράδειγμα: Η πρόταση για τη δημιουργία της ομάδας Εκπαιδευτική Ρομποτική στο δίκτυο ήλθε από το φίλο και συνάδελφο Γιάννη Σαλονικίδη.
Ιστορική αναδρομή για την ανάπτυξη αυτού του δικτύου
Η ιδέα ανάπτυξης αυτού του δικτύου αναδύθηκε στις 30/5/2009 όταν γράφτηκα στο δίκτυο http://www.aaceconnect.org/ και στην ομάδα http://www.aaceconnect.org/group/edmedia μετά από πρόσκληση. Η πρώτη αυτή θετική εμπειρία επαφής και πλοήγησης σε κοινωνικό δίκτυο με οδήγησε την ίδια μέρα στη δημιουργία του δικτύου μας με αρχικό τίτλο "Καλωσήλθατε στον κόσμο της LogoGreekWorld!".
Λόγω πολλών υποχρεώσεων η περαιτέρω ανάπτυξη καθυστέρησε.
Στις 26/6/2009, ένα μήνα μετά, έγινα μέλος στο Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες (http://scienceteachersnet.ning.com/) - Ένα δίκτυο ενημέρωσης, διαμοιρασμού και αλληλοϋποστήριξης για τους αεί διδασκόμενους διδάσκοντες τις Φυσικές Επιστήμες, το πρώτο (απ'όσο γνωρίζω) ελληνικό κοινωνικό δίκτυο, μια εξαιρετική δουλειά που λειτούργησε ως καταλύτης και πηγή πολλών ιδεών του παρόντος δικτύου - Βαγγέλη Κολτσάκη, σ'ευχαριστώ για την ενθάρρυνση και την υποστήριξη.
Από 20/07/2009 το δίκτυό μας διαθέτει πλέον μετρητή επισκεψιμότητας. Μία ακόμα ιδέα από το δίκτυο Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες (http://scienceteachersnet.ning.com/) -ελπίζω να δουλεύει.

Free Online visitors tracker with hit counter
http://24counter.com/

Επιλέγεις Διαχείριση --> Χαρακτηριστικά και εισάγεις ένα πλαίσιο κειμένου στο κάτω δεξιά μέρος. Αποθηκεύεις και στη συνέχεια Επεξεργασία. Στο πλαίσιο κειμένου προσθέτεις τον κώδικα:


free web counter

RSS

Σήμα

Γίνεται φόρτωση...

Είστε νέο μέλος στο δίκτυο;

Σας προτείνουμε να προχωρήσετε στα παρακάτω:

1. Συμπλήρωση του προφίλ σας. Παρακαλούμε κάθε μέλος να προσθέσει φωτογραφία στο προφίλ του/της ή στο "Η σελίδα μου", αλλά και να συμπληρώσει όσο το δυνατόν περισσότερα στοιχεία σε αυτά, για να γνωριστούμε καλύτερα.

2. Προσθήκη φωτογραφιών.

3. Προσθήκη βίντεο.

4. Συμμετοχή σε μια ή περισσότερες ομάδα/ες του ενδιαφέροντός σας.

5. Συμμετοχή σε μια ή περισσότερες συζήτηση/εις του ενδιαφέροντός σας.

6. Συμμετοχή στη συζήτηση Γνωριμία μελών δικτύου για να γνωριστούμε καλύτερα.

7. Προσθήκη συζήτησης/σεων του ενδιαφέροντός σας (αν δεν υπάρχει/ουν ήδη).
Παρακαλούμε, η εκκίνηση νέων εξειδικευμένων συζητήσεων, να μην γίνεται στο φόρουμ των γενικών συζητήσεων, αλλά στο φόρουμ της αντίστοιχης ομάδας. Πχ για ένα θέμα σχετικό με Η Logo στο Δημοτικό, η συζήτηση θα πρέπει να εκκινηθεί στο φόρουμ της ομάδας αυτής. Αν δεν υπάρχει αντίστοιχη ομάδα και νομίζετε ότι πρέπει να δημιουργηθεί, προχωρήστε στη δημιουργία της!

8. Προσθήκη καταχώρισης/εων ιστολογίου.

9. Προσθήκη ομάδας/ων του ενδιαφέροντός σας (αν δεν υπάρχει/ουν ήδη).
Για επισημάνσεις, απορίες, ερωτήσεις, πληροφορίες επικοινωνήστε με την Κατερίνα Γλέζου.

© 2024   Created by Κατερίνα Γλέζου.   Με την υποστήριξη του

Διακριτικά  |  Αναφορά προβλήματος  |  Όροι χρήσης